مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 08:112023-10-26اجتماعي

راویان پیشرفت| زیرساخت های قطب زغالی خاورمیانه روی غلتک اجرا


خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ همین که مرکب های آهنین پا در رکاب جاده خاکی می گذارند توفانی به پا می شود به طوری که چشم چشم را نمی بیند.

صحبت از تندباد و گرد باد نیست صحبت از گام نهادن مرکب های آهنین راویان پیشرفت است که وقتی وارد جاده خاکی منطقه زغالی طبس (پروده) می شوند توفانی به پا می شود و همه راهی که تا رسیدن به این جزیره سیاه معدنی پیموده ایم یک طرف این 20 کیلومتر یک طرف.

هرچند خودروها با کمترین سرعت ممکن این مسیر را می پیمایند اما گرد و خاکی به پا می شود که نفس ها را تنگ و دست ها را ناخودآگاه به مقابل بینی و دهان می کشاند تا ماسکی باشد برای ورود از این گرد و خاک به فضاهای تنفسی.

حالا ما که همین یک بار است این مسیر گرد و خاکی را می پیماییم  اما 2 هزار نیرویی که همیشه از این مسیر رفت و آمد می کنند چه طور این همه گرد و خاک را ریه هایشان در کنار گردو غبارهای زغالی تحمل می کند.

همان طور که ساکنان شهرک های مسکونی برای ماندگاری نیاز به زیرساخت هایی چون راه دسترسی مناسب، آب، گاز، برق، خدمات بهداشتی و .

دارند شهرک های معدنی و تولیدی نیز به طور حتم باید از این زیرساخت ها بهره مند باشند تا زمینه بهره وری آن با استقرار نیروها فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راویان پیشرفت| زیرساخت های قطب زغالی خاورمیانه روی غلتک اجرا

راویان پیشرفت| زیرساخت های قطب زغالی خاورمیانه روی غلتک اجرا